Service Desk er det centrale punkt for al kontakt, hvad enten det gælder brugeradministration, brugersupport eller 2nd og 3rd level support på hardware og/eller software.

Service Desk fra Cortex sikrer:

  • En tilpasset Service Desk, der er afstemt med din virksomheds behov, således at samarbejdet skaber optimal værdi for dig og din virksomhed.
  • Hurtig og smidig adgang til bred og dyb kompetence.
  • En stabil Service Desk, der altid er til rådighed.
  • Tilfredse IT-brugere.
  • Aflastning af IT-afdeling og superbrugere.

Bliver en Service Desk sag kritisk, eskaleres den til ledelsen i Cortex, der sætter de nødvendige ressourcer på sagen for at løse problemet eller lave en work-around.

Når kunden har accepteret løsningen, lukkes kaldet.

 

Åbningstider:      Mandag - fredag:  07:00 - 17:00 

Telefonnummer:  70 25 08 10

 

Teamviewer til Windows

Teamviewer til Mac

aeble