Vi har hjulpet vore kunder med kvalificeret og effektiv IT support i knapt 20 år

Vores ServiceDesk kan kontaktes mandag - fredag 07.00 - 17.00 og er bemandet af højt kvalificerede konsulenter, der er vant til at supportere brugere og kender deres IT behov og problematikker.

For jer som kunde betyder det hurtig og effektiv support, så I undgår dyr og ærgerlig nedetid.

Cortex Support Servicekoncept består af følgende produkter:

Basic Service Next Business Day:
• Fri onsite fejlfindingssupport på hardware inkl. fejlrapportering til hardware leverandør (kun PC)
• Fri opgradering af drivere til hardware komponenter ved fejl
• Fri udskiftning af defekte dele leveret af hardware leverandør (HP, Lenovo, Dell osv)
• Fri reetablering af Operativ System i tilfælde af udskiftning af defekt harddisk
• Fri reetablering af software i tilfælde af defekt styresystem
• Fri fejlsøgning på Operativ System og Microsoft Office produkter

Drift pakke (kun i forbindelse med tegning af Basic Service):
• Fri tilpasningssupport på Office produkter
• Support af netværks-fejlfinding
• Support på Antivirus software
• Fri tilpasningssupport på komponenter
• Support af lokale printerproblemer på PC