Vores Servicedesk yder support til alle Cortex kunder - enten mod fakturering eller på basis af en service- og vedligeholdelsesaftale. 

Support i dagstiden

Cortex Servicedesk er bemandet man-fre 7-17 af kvalificerede IT supportere der modtager og ekspederer henvendelser fra vores kunder. Alle henvendelser registreres i vores ticket system og kunden modtager en mail med ticket-id, så kunde og Cortex har et fælles reference-id og samtidig mulighed for, at følge sagen fra start til slut. Vores mål er at løse en sag ved første kald eventuelt med støtte fra vores dygtige konsulenter.

 

Du har mulighed for at kontakte os via følgende (bemærk at Web adgang kræver at du er registreret som kunde hos Cortex):

 

Telefon:  + 45 70 25 08 10
Mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Web: https://support.cortexconsult.dk

 

Support uden for normal åbningstid (Kald til vagttelefon)

Kunder med udvidet service kontrakt kan kontakte Cortex vagt på telefon +45 70 25 08 10 (kræver indtastning af pinkode) i tilfælde af systemnedbrud, der medfører helt og delvist utilgængelighed, og i situationer, hvor det har betydelig indvirkning på kundens drift eller forretning. Se Cortex standard SLA v.3.

Kunder uden udvidet service kontrakt, som ønsker hjælp til løsning af et kritisk problem, kan mod et opstartsgebyr ringe til Cortex eskalationspunkt på ovenstående telefonnummer.

Bemærk venligst, at opkald til vores vagttelefon kan udløse fakturering, hvis indholdet af henvendelsen ligger udenfor aftale.

 

  

Teamviewer

Password Reset - Selvbetjening

Det er muligt at resette sit password på en sikker måde, hvis ens organisation er tilmeldt denne service. Kontakt os hvis I ønsker denne mulighed.

Klik her

Seneste nyt fra bloggen:

Forestil dig dette scenarie: din virksomhed uden lokale servere og lokalt AD, men med bedre it-sikkerhed og ideelle, fleksible arbejdsforhold for jeres medarbejdere. Lyder det som en uoverkommelig opgave? Det er det ikke! Danske Maritime har... Læs mere
Skyen har længe været ”det nye” – den bølge man skulle med på for at benytte de nyeste og mest dynamiske løsninger og muligheder. Nu har Microsoft udvidet skyen og gjort det muligt for dig at tage hele din desktop med – og ja det... Læs mere