Vi benytter alle mange forskellige måder til at samarbejde og kommunikere på. Telefoni er en af de vigtigste måder til at kommunikere, og vi benytter telefoni, både når vi ringer til kolleger og kunder, men naturligvis også når kunderne vil have fat i os. Kunderne skal have en god oplevelse, så de også har lyst til at ringe igen 🙂

Det sætter krav til en moderne telefoniløsning, som kan leve op til følgende:

Integration til Microsoft Teams (og Outlook)

Teams som benyttes af flere og flere og er blevet en hub for kommunikation og samarbejde, skal naturligvis også integreres i en telefoniløsning, så vi kan ringe til og fra fastnet- eller mobilnummer, fra vores Teams klient.

Omstillingsbord / Kontaktcenter

Når der ringes til vores hovednummer, hvad skal der så ske med med kaldet? Skal man mødes af en person eller have valgmuligheder for afdelinger og funktioner? Kunderne skal opleve, at de hurtigt kan komme i kontakt med den person/afdeling de ønsker og at få svar på de spørgsmål de har.

Nem Administration

Hver bruger skal have en nem måde at tilgå sin opsætning, adressebogen og til at sætte sin status. Status bruges til at fortælle andre om man f.eks. er optaget og derved ikke vil forstyrres.

Mobilabonnementer

Nem og dynamisk håndtering af abonnementer, som ikke skaber administrative udfordringer.

 

Vil du vide mere om, hvordan din virksomhed kan få en professionel telefoniløsning, så kontakt Jan Neumann herunder.

Jan Neumann

Business Development Manager

(+45) 31 10 38 48

JNE@cortexconsult.dk