Vores Servicedesk yder support til alle Cortex kunder – enten mod fakturering eller på basis af en service- og vedligeholdelsesaftale.
Support i dagstiden
Cortex Servicedesk er bemandet man-fre 7-17 af kvalificerede IT supportere der modtager og ekspederer henvendelser fra vores kunder. Alle henvendelser registreres i vores ticket system og kunden modtager en mail med ticket-id, så kunde og Cortex har et fælles reference-id og samtidig mulighed for at følge sagen fra start til slut. Vores mål er at løse en sag ved første kald eventuelt med støtte fra vores dygtige konsulenter.
Du har mulighed for at kontakte os via følgende (bemærk at Web adgang kræver at du er registreret som kunde hos Cortex):
Telefon: | + 45 70 25 08 10 |
Mail: | support@cortexconsult.dk |
Web: | https://support.cortexconsult.dk |
Support uden for normal åbningstid (Kald til vagttelefon)
Kunder med udvidet service kontrakt kan kontakte Cortex vagt på telefon +45 70 25 08 10 (kræver indtastning af pinkode) i tilfælde af systemnedbrud, der medfører helt og delvist utilgængelighed, og i situationer, hvor det har betydelig indvirkning på kundens drift eller forretning. Se Cortex standard SLA v.3.
Kunder uden udvidet service kontrakt, som ønsker hjælp til løsning af et kritisk problem, kan mod et opstartsgebyr ringe til Cortex eskalationspunkt på ovenstående telefonnummer.
Bemærk venligst, at opkald til vores vagttelefon kan udløse fakturering, hvis indholdet af henvendelsen ligger udenfor aftale.
Teamviewer